Thursday, August 20, 2009

我的电话~my mobile phones

就这样,很倒霉的,第一次带电话去学校就被没收。
刚被没收时我还很冷静,还跟老师谈条件,让我把重要的电号抄下。
虽然是抄到了,但也是忘了抄几个人的。
一个月啊~没电话用。
也好啦,不用供电话费。算了
妈妈都奇怪我那么放得开。
不然叻,要我大吵大闹吗?哈哈...
但这一阁月我都不能跟他信息咯,接下来又有一个星期不见面。
或许过了这星期就没了吧。就说了,我好像又要搞砸一些事了。
唉....一切随缘。

读书重要...!!

happiy is not happy today...
my mobile phone confiscated by my teacher(baka teacher)
really don't know why schools in Malaysia did not allow their students take mobile phones to school
you know, in this era globalisasi, we NEED mobile phones!!!
don't bother those who take some bullshit video or photos, I REALLY NEED MY MOBILE PHONE!!!
Owww~~

really baka teacher, go hell and %$@*&>>>>.....

2 comments:

  1. pity gal...so sui!!!!two day later is holiday liao...dun think bout it!haha...we go buy shoes..haha...tis saturday i wil go gai gai wif linwei o..wan join?

    ReplyDelete
  2. 哇~第一次啊?老子也带了几次,松懈了才被没收的。

    ReplyDelete